Korona ei horjuttanut Westaksen asiakastyytyväisyyttä

Teimme marras–joulukuussa 2020 tutkimuksen, jonka tavoitteena oli kartoittaa Westas Groupin sahatavara-asiakkaiden asiakastyytyväisyyttä ja sen kehitystä.

Tutkimuksen toteutti tutkimus- ja konsulttiyritys Innolink. Kohderyhmän muodostivat Westas Groupin asiakkaat kaikkialta maailmasta, ja tutkimus tehtiin puhelimitse. Tulokset perustuvat 40 asiakasvastaukseen.

Tutkimuksessa selvisi, että Westaksen asiakkaat pitävät toimintaamme edelleen huippuluokkaisena – saimme asiakastyytyväisyyden kokonaisarvosanaksi 4,2/5. Vastaajista jopa 88 % valitsisi Westas Groupin uudelleen kumppanikseen, mikäli olisi nyt valintatilanteessa. Lisäksi asiakastyytyväisyys oli kasvanut +0,03 % verrattuna edelliseen tutkimusajankohtaan (2017).

Jokaisen vastaajan mielestä Westakselta oltiin heihin riittävästi yhteydessä. Kun pyydettiin sanomaan Westasta parhaiten kuvailevia adjektiiveja, mainittiin useimmiten laatu (quality) ja hyvä (good).

Kiitos kaikista vastauksista! Tästä on hyvä jatkaa yhdessä kohti tulevia vuosia.

Lisää uutisia